Maxime Meiland, bekend van de realityshow, lijkt tegenwoordig betrokken te zijn bij opmerkelijke sponsorovereenkomsten op Instagram. Eerder kwam ze in opspraak vanwege het promoten van een dubieuze afslankthee die beweerde 9 centimeter van je taille te “doen verdwijnen”. Nu verrast ze haar volgers door te verschijnen in een outfit die haar lichaamsvet platdrukt, waarvan ze beweert dat ze het altijd draagt.
Ophef over opvallende promotie van Skimiies
Maxime blijkt nu het merk Skimiies te promoten, dat onderkleding verkoopt om je lichaam te vormen en overtollig vet te verbergen. Opvallend genoeg heeft de Amerikaanse realityster Kim Kardashian een vergelijkbaar merk genaamd Skims, dat exact dezelfde strakke kleding aanbiedt. Hierdoor lijkt Meiland reclame te maken voor een opvallende kopie. Op de website van het namaakmerk wordt beloofd: “Verlies moeiteloos direct 2 maten, versmal je taille en geniet van het silhouet dat je altijd al hebt gewild.”
Maxime Meiland draagt een doorschijnend broekje
In haar Instagram Stories deelt Maxime beelden waarin ze verschillende kledingstukken van Skimiies draagt. Op een bepaald moment trekt ze een opvallend doorschijnend broekje aan en draait ze doelbewust een rondje, waarbij ze haar blote achterwerk aan de hele virtuele wereld toont. Deze gedurfde poses hebben geleid tot ophef en discussie onder haar volgers.
Met deze opvallende sponsorovereenkomsten lijkt Maxime Meiland haar imago niet te versterken. De twijfelachtige producten en de opvallende gelijkenis met het merk van Kim Kardashian hebben haar in het middelpunt van kritiek en discussie op sociale media geplaatst.